کد خبر: ۲۳۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 25 May 2016


فرماندار فردیس با تاکید براینکه دستیابی هر ملتی به پیشرفت و توسعه فقط در سایه امنیت امکان پذیر است، گفت: اکنون سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت، با تلاش شبانه روزی خود ملت شریف ایران اسلامی را از این نعمت بزرگ برخوردار کرده اند.

علی قنبر زمانی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: البته ملت بزرگ و حق شناس ایران اسلامی نیز به شکرانه این نعمت ارزشمند، قدر مجاهدت های این خادمان بی ریا و بی ادعای این مرز و بوم را می دانند.

وی، اطلاق صفت گمنام را شایسته و برازنده این عزیزان دانست و ادامه داد: این گمنامی بر اجر و ارزش فعالیت های این نیروهای مخلص و ولایت مدار بیش از پیش افزوده است و باید اذعان کنیم که امنیت، آرامش و ثبات بی نظیر کشور آنهم در دنیای پرتلاطم امروزی و بخصوص منطقه پرآشوب خاورمیانه را مرهون و مدیون این عزیزان هستیم.

وی، با اشاره به ناامنی فراگیر و اوضاع متشنج دیگر کشورها، وجود امنیت پایدار و بی نظیر در کشور را مایه مباهات دانست و گفت: در پرتو این امنیت است که زمینه رشد سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کشور مهیا می شود.

فرماندار فردیس همچنین گنجاندن روزی به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) را اقدامی در خور تحسین توصیف کرد و افزود: امنیت و ثبات بالاترین و با ارزش ترین سرمایه مادی و معنوی ایران اسلامی به شمار می رود که توسط همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) در سطح بالایی تامین شده است.

زمانی گفت: گرچه این روز مصادف با روز خجسته و مبارک میلاد حضرت ولیعصر (عج) نامگذاری شده، اما همانگونه که به درستی مطرح شده، لازم و شایسته این است که برای قدردانی از این حافظان امنیت و آرامش کشور، هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) برگزار شود.

وی اضافه کرد: این نیروهای مومن و ارزشمند همچنانکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بی هیچ توقع و چشم داشتی همواره در حفظ و صیانت از ملت و نظام جمهوری اسلامی پیشقدم بوده و دشمنی و ترفندهای مختلف داخلی و خارجی را نقش برآب کرده اند، اکنون نیز با خلوص نیت و صادقانه به این تعهد خود ادامه خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاید این خادمان صدیق و وفادار ملت و نظام اسلامی همچون گذشته انتظار قدردانی و دلجویی نداشته باشند، اما برای ایجاد انگیزه هرچه بیشتر بر عموم مردم و مسوولان واجب است که به بهترین و شایسته ترین نحو از این عزیران قدردانی شود تا این گمنامان گرانقدر بدانند آحاد ملت ایران اسلامی، ضمن درک اهمیت و نقش حساس آنان در تامین امنیت و اقتدار کشور، برای لحظه لحظه تلاشها و زحمات شبانه روزی آنان ارزش و احترام قایلند.

میلاد با سعادت و خجسته سالروز میلاد بقیة الله الاعظم(عج) و هفته منتهی به این ایام فرخنده در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار