با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان البرز صورت گرفت
متهم قتل عمد بانویی است که به حکم دادگاه، به قصاص نفس محکوم شده بوده و مدت 15 سال در انتظار مجازات قصاص و تحمل کیفر بود، ولی با تلاش و پیگیری‌های مجدانه اعضای شورای مستقر در زندان فردیس زمینه‌های آزادی وی فراهم شد.
کد خبر: ۲۳۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 27 May 2016
رئیس شورای حل اختلاف استان البرز گفت: یک زن که محکوم به قصاص بود با تلاش شورای حل اختلاف استان البرز پس از گذشت اولیای دم با کمک مالی خیرین از زندان فردیس آزاد شد.
لقمان کیاپاشا از آزادی زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای این استان خبر داد.
وی گفت: متهم قتل عمد بانویی است که به حکم دادگاه، به قصاص نفس محکوم شده بوده و مدت 15 سال در انتظار مجازات قصاص و تحمل کیفر بود، ولی با تلاش و پیگیری‌های مجدانه اعضای شورای مستقر در زندان فردیس زمینه‌های آزادی وی فراهم شد.
کیاپاشا افزود: این اتفاق مبارک در شرایطی رقم خورد که اولیای دم مقتول ساکن استان خوزستان بودند و با برگزاری چندین جلسه در طول  یک سال گذشته، سرانجام با تلاش اعضای شورا، این فعالیت‌ها مثمرثمر واقع شد و اولیای دم که اصرار بر اجرای مجازات قصاص داشتند، از حق قصاص صرف‌نظر کردند.
وی درباره جزییات این پرونده اظهار داشت: همچنین پیش از این فرزند متهم که به عنوان معاونت در جرم، محکوم به حبس ابد شده و به دلیل عدم توانایی در پرداخت جزای نقدی برای مدت 15 سال در حبس به سر می‌برد با کمک خیرین از زندان آزاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار