کد خبر: ۲۳۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 27 May 2016


سرهنگ جواد صفایی به عنوان رئیس پلیس جدید آگاهی استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز در مراسم معارفه رئیس پلیس جدید آگاهی استان البرز، از خدمات سرهنگ گل‌صباحی قدردانی و لوح سپاسی اهدا کرد و سرهنگ جواد صفایی را به عنوان رئیس پلیس آگاهی استان معرفی کرد.

سردار کامرانی‌صالح به تببین دو مطالبه سازمانی و مقام معظم رهبری از پلیس پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی، تدبیر، تلاش مجاهدانه، توجه به حرفه‌گرایی، نوآوری، خلاقیت و استفاده از تجربیات گذشته اقداماتی است که باید در حوزه مطالبات سازمانی و مقام معظم رهبری به آن توجه شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری، افزود: نباید منتظر باشیم تا فرمان و دستوری صادر شود، بلکه فرمایشات حکیمانه و کاربردی مقام معظم رهبری حکمی ولایی است و تنها شامل حال قشر خاصی مانند پلیس نبوده و همه آحاد جامعه را دربر می‌گیرد و باید همه آن‌را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه پلیس آگاهی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: اقدامات پلیس آگاهی در واقع همان اقدامات عملی است که رهبری عزیز از پلیس انتظار دارند.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه انواع جرم‌های مهم مانند سرقت‌های کلان که اتفاق می‌افتد به نوعی به اقتصاد مقاومتی لطمه وارد می‌کند، افزود: پلیس آگاهی باید با تدابیر و اتخاذ برنامه‌ریزی‌های خاص با جرائم برخورد کند و در این زمینه پلیس سهم بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفامی‌کند.

وی به کشف نزدیک به 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته اشاره کرد، گفت: واردکنندگان کالاهای قاچاق به کشور به کار غیرقانونی خود جنبه قانونی می‌دهند و سعی دارند به اقتصاد کشور لطمه وارد کنند و لذا پلیس ولایی با هرگونه اقدامات برهم زننده نظم اقتصادی کشور برخورد می‌کند.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه بحث مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: اقدامات پلیس آگاهی سبب جلوگیری از رشد جرم در جامعه شده است، هرچند عوامل متعددی بستر ساز وقوع جرم است جرم‌هایی چون قتل، سرقت، کلاهبرداری و غیره آسیب‌هایی را به جامعه وارد می‌کند که پلیس باید با برنامه‌ریزی به از بین بردن این بسترها در جامعه و کاهش جرم اقدام کند.

وی با تشکر از عملکرد پلیس آگاهی، گفت: اقدامات سرهنگ گل‌صباحی اقداماتی مخلصانه بوده و در طول 30 سال هرچه در توان داشته است را در طبق اخلاص انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار