کد خبر: ۲۳۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 27 May 2016


مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: مرکز تحقیقات هواشناسی استان البرز با قابلیت پیش‌بینی و مدیریت بحران، در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، منصور رحمانیان صبح امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان البرز اظهار داشت: در مرکز تحقیقات هواشناسی استان البرز امکانات به روز و پیشرفته‌ای در حوزه‌های پیش‌بینی هوا و شرایط جوی، مدیریت بحران، رصد آنلاین شرایط جوی و استودیوی صدا و سیما وجود دارد.

وی افزود: همچنین به زودی قادر خواهیم بود که آلودگی هوا را با جزئیات دقیق همچون غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی کنیم؛ چراکه یکی از مهمترین مسائلی که مردم استان البرز با آن مواجه هستند، آلودگی هوا و وجود ذرات معلق در برخی روزها و فصل‌های خاص است.

رحمانیان در بخش دیگری از اظهارات خود به فضای رسانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: خوشحالم که این توفیق نصیب من شده است تا از خبرگزاری پویا و زنده تسنیم بازدید کنم و در جمع دوستان جوان و پرتلاش این رسانه حاضر باشم.

همچنین مهدی ضرغامی مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز در این دیدار اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در استان البرز امروز یک منبع و مرجع خبری موثق و معتبر برای مردم و مدیران است و از زمان راه‌اندازی در استان تاکنون نزدیک به 50 نفر از مدیران ارشد استان البرز در دفتر این خبرگزاری حضور یافته‌اند.

وی افزود: تلاش و هدف ما این است که یک رسانه مردم محور باشیم نه مدیرمحور؛ بنابراین ارزش خبری و اهمیت فعالیت رسانه‌ای از نظر ما، انعکاس مشکلات و مسائلی است که مردم با آنها مواجه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار