انتقاد نماینده ولی فقیه در استان البرز از بی‌توجهی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی کشور و ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با وجود آنکه مدتی از سال جاری می‌گذرد، اخبار خوبی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به گوش نمی‌رسد و حتی خبرهای ناگواری نیز می‌شنویم.
کد خبر: ۲۳۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 27 May 2016
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: پانزدهم خردادماه زمان آغاز حرکت امام خمینی‌(ره) و ملت ایران علیه حکومت ظلم و جور و دست‌نشانده طاغوت بود و نقش بسیار مهمی در تاریخ سیاسی ایران دارد.

وی افزود: در این روز ملت ایران زیر پرچم ولایت و مرجعیت معظم شیعه جمع شدند و بدون هیچ هراسی علیه حکومت ستمشاهی به رهبری امام خمینی‌(ره) قیام کردند.

خطیب جمعه کرج با بیان اینکه باید شرایط سخت روزهای قبل از انقلاب و ظلم و جور حکومت طاغوت برای نسل جوان تشریح شود، افزود:‌ جوانان باید بدانند که عزت، استقلال و سربلندی امروز ایران نتیجه ثمره تلاش‌ها و تحمل سختی‌ از سوی ملت ولایی و انقلابی ایران بوده است.

حسینی‌همدانی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: امام‌(ره) با قیام خود نه تنها به ملت ایران، بلکه به جهان اسلام عزت دادند.

وی گفت: دیگر در جهان مردم ما به نام جامعه‌ای تحت سلطه غربی‌ها شناخته نمی‌شوند و می‌توانیم تمام نیازهای خود را با اتکاء به قدرت ایمان و ایستادگی در داخل تهیه کنیم که این امر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید با تمام توان برای تحقق اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی وارد میدان شد، گفت: حمایت از اصل ولایت فقیه، تلاش برای مقابله با استکبار جهانی و حرکت در مسیری که منجر به رهایی قدس شریف و آزادی ملت مظلوم فلسطین می‌شود، از جمله مهم‌ترین اهداف و اصول این انقلاب است.

حسینی‌همدانی افزود: دشمنان نیز به خوبی می‌دانند که ملت ایران پیرو ولایت بوده،‌ زیر بار حرف زور نمی‌روند و به طور مداوم برای مقابله با توطئه‌های استکبار آماده هستند و به همین دلیل توطئه‌های خود را با هدف دور کردن ذهن ملت ایران از این ویژگی‌ها متمرکز کرده‌اند.

وی دور کردن نهادهای انقلابی و ارزشی از اهداف و وظایف اصلی خود را یکی از توطئه‌های دشمنان برشمرد و ادامه داد: غربی‌ها از یکسو و عده‌ای کور و فریب‌خورده از سوی دیگر تلاش کردند که چهره مجلس خبرگان را تغییر دهند، اما انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس سیلی محکم ملت ایران به توطئه دشمنان بود.

خطیب جمعه شهرستان کرج اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که با انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان خواب افرادی که به دنبال نفوذ در نهادهای اصلی و تصمیم‌گیر ایران بودند، آشفته شد.

حسینی‌همدانی تصریح کرد: با این انتخاب تلاش چند ماهه انگلیس برای نفوذ به مراجع تصمیم‌گیر ایران ناکام ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی کشور و ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با وجود آنکه مدتی از سال جاری می‌گذرد، اخبار خوبی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به گوش نمی‌رسد و حتی خبرهای ناگواری نیز می‌شنویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: گروه صنعتی مپنا در کشورمان فعال است که در آن توربین‌هایی تولید می‌شود که تنها چند کشور معدود توانایی ساخت آن را دارند.

حسینی‌همدانی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی خبرهایی می‌رسد مبنی بر اینکه برخی‌ها از ایتالیایی‌ها و کره‌ای‌ها خواسته‌اند تا در این بخش در کشور ورود کرده و اقدام به فعالیت در بخش نیروگاهی کنند، این در حالی است که ما خودمان در داخل توانایی کافی در این زمینه داریم.

وی در پایان گفت: به طور قطع این کارها با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار