کد خبر: ۲۳۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰ 28 May 2016


امام جمعه شهرستان نظرآباد با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، گفت: حضرت امام عزت مسلمانان را به آنان بازگرداند.

به گزارش ایرنا، حجت السلام وثوقی در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد گفت : امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن مردم ایران و همه آزادگان جهان دارد، چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امت اسلامی هیچ عزتی نداشت و ایشان با رهبری مردم ایران و اسقرار حکومت اسلامی، عزت و آزادگی را به مسلمانان باز گرداند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: در خرداد ماه دو اتفاق مهم در تاریخ ایران اسلامی رخ داده است، اولین اتفاق وداع با شکوه ملت قدر شناس با پیکر مطهر امام خمینی (ره) بود که بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت تاریخ سابقه ندارد مردم کشوری اینچنین در داغ رهبر خود به سوک بنشینند و پیکرش را با شکوه تمام تشییع کنند.

وثوقی گفت: دومین اتفاق مهم، تصمیم تاریخی مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام خمینی (ره) بود که باعث سردرگمی سران استکبار و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد به انتخاب حجت السلام احمد جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مدت ها قبل از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، رسانه های برخی کشورها همه توان خود را به کار گرفته بودند تا بر روی انتخاب اعضاء و سپس انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری تاثیر بگذارند که تیرشان به سنگ خورد.

وثوقی به آغاز به کار مجلس دهم اشاره و خاطرنشان کرد: به زودی دور جدید مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد و منتخبین مردم باید در تصمیم گیری های و قانون گذاری خدا را در نظر بگیرند و به جای تقابل سیاسی تعامل سیاسی را سرلوحه کار خود قرار بدهند و همچون فردی انقلابی عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار