کد خبر: ۲۳۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح جامع نقاط حادثه‌خیز و سیلابی در البرز اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در همایش مدیریت بحران، فرصت‌ها و رویکردهای نوین که در کرج برگزار شد اظهار داشت: باید تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مواجه شدن با حوادث غیرمترقبه در این استان انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است تا تمامی امکانات را مورد بررسی قرار داده و توان نیروهای خدمات رسان را نیز به دو برابر برسانیم.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در این استان باید انجام داد اجرایی کردن طرح جامع نقاط سیلاب خیز و خطرپذیر در البرز است.

وی شناسایی این نقاط را یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش و پیشگیری از حوادث عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه باید از کارشناسان و ایده‌های خلاق استفاده کرد.

دادگو افزود: ارائه آموزش‌ها به مردم و فرهنگ‌سازی‌ها در این زمینه یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش خسارات است که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت.

وی ادامه داد: در این راستا تنها نباید شهرداری وارد شود بلکه تمامی ادارات و دستگاه‌ها باید توان و امکانات خود را به کار گرفته و خدمات رسانی کنند.

دادگو با بیان اینکه مسیرهای منتهی به گوهردشت در خطر سیلاب واقع شده‌اند،‌ تأکید کرد: نباید بحران‌ها در این مناطق نادیده گرفته شود و باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده و اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار