کد خبر: ۲۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


معوان فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز از کسب رتبه‌های برتر جشنواره کشوری ققنوس توسط دانشجویان البرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی فضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشجویان این استان استقبال بسیار خوبی را از برگزاری این جشنواره کردند و آثار خود را در قالب‌های مختلف ارائه دادند، اظهار کرد: تقویت روحیه همکاری و فعالیت دانشجویان در بخش‌های اجتماعی و هنری در رشد و بالندگی آنان تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: حضور دانشجویان در برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند نقش اساسی را در مشارکت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری آنان در آینده داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه به دبیرخانه این جشنواره 15 هزار اثر ارسال شده بود افزود: از این تعداد آثار ارائه شده 500 اثر به مرحله کشوری راه یافت.

فضلی تصریح کرد: با بررسی این 500 اثر نیز 32 اثر به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند که 10 اثر به استان البرز اختصاص داشت.

وی ادامه داد: از 10 آثار منتخب استان البرز نیز چهار اثر به رتبه نخست کشوری راه پیدا کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه در بخش فیلم کوتاه اثر دکوری ساخت محمدباقر زنگنه از دانشگاه علمی کاربردی به عنوان اثر برتر معرفی شد و جایزه ویژه را دریافت کرد، اعلام کرد: اثر توبه به خوانندگی سیدمبین رضازاده از دانشگاه علمی کاربردی و اثر کتاب ابتدایی و فارسی وان اثر پروین اسنقی از دانشگاه خوارزمی به ترتیب رتبه‌های نخست در رشته‌های موسیقی و طراحی پوستر را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار