کد خبر: ۲۳۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


استاندار البرز گفت: استان البرز پایلوت مانیتورینگ اطلاعات اقتصادی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی با اشاره به اجرایی شدن طرح "مرکز تبادل اطلاعات اقتصادی کشور" به صورت پایلوت در استان البرز، اظهار داشت: راستی آزمایی این طرح به لحاظ فنی و اجرایی از الزامات به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: سال 92 موضوع اجرای این طرح مطرح شد و سال 93 ضوابط فنی اجرایی و مقدمات آن از سوی وزارت اقتصاد و دارایی و نهاد ریاست جمهوری تدوین گردید.

این مسؤول با اشاره به اینکه داده‌های اقتصادی در این داشبورد اختصاصی تجمیع و رصد خواهد شد، افزود: خوشبختانه با زیرساخت‌هایی که در حوزه شبکه دولت الکترونیک در استان وجود دارد، البرز پایلوت اجرای طرح ملی مرکز تبادل اطلاعات اقتصادی شد.

طهایی با تأکید بر ضرورت تکمیل هر چه سریع‌تر مقدمات این طرح تصریح کرد: تحقق این امر مستلزم همراهی مدیران حوزه فناوری اطلاعات است و هر گونه تأخیر و تعلل به زیان مردم خواهد بود.

وی افزود: از آنجایی که این استان پایلوت اجرای این طرح در کشور شده است، لذا از لحاظ فنی و محتوایی همچنین شیوه‌های کاربری از این داشبورد اطلاعاتی باید تمامی نواقص رفع شده باشد.

طهایی گفت: ایجاد بسترهای شهر هوشمند یکی از برنامه‌های دولت یازدهم در زمینه خدمات دولت الکترونیک بوده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در این زمینه البرز پیشگام در کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار