کد خبر: ۲۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


استاندار البرز با بیان اینکه حفظ آرمان‌های دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایف است، گفت: نسل امروز باید بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و خود را موظف بر حفظ آرمان‌ها نماید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در همایش آموزشی مسؤولان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی که در کرج برگزار شد اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور به موقع خود در جبهه‌ها در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: دشمن در نبرد با ایران سلامی از سوی تمامی کشورها مورد حمایت بود اما ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌ها و نیروهای انسانی خود و ولایتمداری به مقابله با دشمن پرداخت و در بسیاری از مأموریت‌ها نیز پیروز شد.

استاندار البرز با بیان اینکه حفظ آرمان‌های دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف است افزود: نسل امروز باید بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و خود را موظف بر حفظ آرمان‌ها نماید.

طهایی تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در برابر دشمن ایستادند و جان خود را فدا کردند.

وی با اعلام اینکه پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که در دوران دفاع در جبهه‌ها حاضر شدند بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا و حضور ایثارگران و جانبازان کشور به پیشرفت و توسعه بیشتر دست پیدا کرده است لذا لازم است تا ادامه دهنده راه آنان باشیم و با تکریم خانواده شهدا و جانبازان یاد و خاطره آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نسل امروز نیز باید در صحنه دیگری وارد میدان مبارزه شود گفت: حضور در عرصه علم و دانش و دستیابی به علوم مختلف از مهم‌ترین وظایف امروز جوانان است.

طهایی با اشاره به راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمنان افزود: امروز دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارند تا به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند لذا هوشیاری و داشتن بصیرت نیز مهم‌ترین لازمه نسل امروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار