کد خبر: ۲۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه تفاهم‌نامه ۴ جانبه‌ای در حوزه پیشگیری و پیش‌بینی سیلاب شهری به امضا می‌رسد، گفت: این تفاهم‌نامه بین استانداری البرز، شهرداری کرج، اداره‌کل منابع طبیعی و آب منطقه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی مهرور در نخستین همایش مدیریت بحران در سیلاب شهری که صبح امروز در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال اقدام و عمل باید آموزش را طوری پیگیری کرد که به اقدام منجر شود، اظهار داشت: در زمستان سال گذشته یکی از دغدغه‌های استان البرز با 16 شهر بارش باران و خطر سیلاب بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه به همین منظور، آمادگی قبلی در شهرداری‌ها ایجاد شده بود، افزود: به همین سبب شاهد کمترین آسیب‌ها در استان البرز نسبت به دیگر استان‌های کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در این همایش علمی آخرین، بهترین و عملیاتی‌ترین روش‌ها در راستای مدیریت بحران در سیلاب‌های شهری ارائه می‌شود، گفت: یکی از اهداف این همایش پیش‌بینی، پیشگیری و آموزش در حوزه سیلاب‌های شهری است.

مهرور با بیان اینکه ایجاد آمادگی و مقابله و مواجه با بحران سیل در شهرها و روستاهای استان البرز هدف دیگر این همایش است، افزود: برقراری هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان مرتبط با سیلاب شهری هدف دیگر است.

وی با اشاره به اینکه در پایان این همایش تفاهم‌نامه 4 جانبه‌ای در حوزه پیشگیری و پیش‌بینی به امضا می‌رسد، گفت: این تفاهم‌نامه بین استانداری البرز، شهرداری کرج، اداره‌کل منابع طبیعی و آب منطقه‌ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار