کد خبر: ۲۳۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 May 2016


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به نیازهای فکری و فرهنگی نوجوانان و جوانان گفت: مراکز و کانون های فرهنگی باید در اجرای برنامه های خود مخاطب محور باشند.

به گزارش ایرنا ، سیدموسی حسینی کاشانی روز دوشنبه در اولین جشنواره ظرفیت ها و توانمندی های موسسات فرهنگی و هنری استان البرز درکرج افزود: باید به شکلی برنامه ریزی شود که جوانان و نوجوانان احساس نکنند برنامه فرهنگی مورد علاقه شان درشهر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به تنوع سلایق فرهنگی و هنری در جامعه باید به تناسب نیازهای فرهنگی برنامه ریزی داشته باشیم .

حسینی کاشانی گفت: ما باید برای ارائه خدمات ذوق وسلیقه مخاطبان را درعرصه های مختلف شناسایی ونسبت به آن ظرفیت سازی و ارائه خدمات کنیم .

وی بیان داشت : خوشبختانه اکنون دراستان البرز بیش از140 موسسه فرهنگی و هنری فعالیت می کنند که 100 موسسه به صورت تک منظوره و 40 موسسه به صورت چند منظوره آموزش و خدمات فرهنگی هنری ارائه می دهند.

کاشانی گفت : علاوه براین 60 مجوز ایجاد موسسه فرهنگی وهنری دردست اقدام و 250 کانون تبلیغات درحال فعالیت و همچنین 25 انجمن مختلف دراین استان تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید به سمت چابک سازی حرکت کند و کاررا به خود اهل کاربسپارد اما متاسفانه برای مسئولین و مخاطبان چنان روشن نیست.

وی افزود: سعی شده نسهیل درامور وارائه مجوز فعالیت برای گروه های مختلف فرهنی و هنر ی ایجاد کنیم و ازحداکثر ظرفیت ها برای خدمات فرهنگی استفاده کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار