کد خبر: ۲۳۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 01 June 2016


عضو شورای شهر کرج با اشاره به آنتن‌های اپراتورهای تلفن همراه که سرشار از اشعه‌های بسیار مضر است گفت: باید تدابیری ایجاد شود که این جانمایی‌ها دور از مراکز آموزشی و کودکستان‌ها باشد تا آسیب کمتری به کودکان، نوجوانان و کهنسالان ایجاد کند.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: نماد شهری یک بحث بسیار مهم است که سبب می‌شود شهر از آشفتگی خارج شود و به سمت زیباسازی پیش برود.

عضو شورای شهر کرج گفت: با جانمایی درست در شهر آرامش و امنیت روانی مردم تامین می‌شود و شهر به سمت زیبایی و خوش منظره بودن پیش می‌رود.

وی با اشاره به دکل‌ها و آنتن‌های اپراتورهای تلفن همراه که سرشار از اشعه‌های بسیار مضر است گفت: باید تدابیری ایجاد شود که این جانمایی‌ها دور از مراکز آموزشی و کودکستان‌ها باشد تا آسیب کمتری به کودکان، نوجوانان و نیز کهنسالان ایجاد کند.

وی با عنوان کردن بحث درآمد پایدار که یک موضوع مهم در شهر به شمار می‌رود گفت: شهرها به صورت مداوم از این طریق می‌توانند ایجاد درآمد کنند مانند تهران که در سال گذشته بالغ بر 50 میلیارد تومان در این حوزه درآمد داشته است که از طریق ساماندهی این دکل‌ها بوده است.

قهرمانی صارم گفت: بسیاری از کلانشهرها در حال حاضر این دکل‌ها را به خارج از شهر انتقال داده‌اند که سبب شده سیمای شهرشان بسیار زیبا و از آلودگی‌های بصیری پاک شود.

وی گفت: با درآمدهای پایدار شهر خود به خود نظم می‌گیرد به این صورت که با خدمات دهی به مردم و با دریافت وجه از خود مردم این درآمدها حاصل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار