معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز گفت: در ماه مبارک رمضان در پارک ها، بقاع متبرکه و تفرجگاه‌های ۵۰ نقطه از شهر از مردم پذیرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 11 June 2016
داود پاشایی با اشاره به برنامه های فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خاص بسیج می‌توان از طریق تبلیغات محیطی و فضاسازی ارزشی در اماکن مختلف شهر، خوبی‌ها و راهکارهای اجتناب از بدی را معرفی کرد.
وی با اشاره به مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری کرج با بسیج و سپاه افزود: در ماه مبارک رمضان در پارک ها، بقاع متبرکه و تفرجگاه های 50 نقطه از شهر از مردم پذیرایی می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برگزاری نماز جماعت، توزیع افطاری ساده و همچنین نمایش فیلم را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده عنوان کرد و گفت: این معاونت با بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان در حوزه سبک زندگی به بررسی مشکلات مردم می‌پردازد.
وی با اشاره به اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است خاطرنشان کرد: از آنجایی که پایبندی به ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی از جمله مسائل مهمی است که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، امید است در جهت ایجاد فضاهای گردشگری و همچنین ترویج سلامت معنوی گام های موثری برداشته شود.
پاشایی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تا پایان فصل تابستان برای شهروندان و گردشگران ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار