کد خبر: ۲۴۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از اجرای طرح ضربتی ایمن‌سازی راه‌های این استان خبر داد.

هیربد معصومی اظهار داشت: استان البرز دارای چند راه برون‌شهری و مواصلاتی اصلی است که اهمیت ملی و فرااستانی دارد.

وی افزود: وجود راه‌هایی چون جاده کرج ـ چالوس و آزادراه‌ مهم تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین، موجب شده که استان البرز به پل ارتباطی پایتخت با بیش از 13 استان کشور تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: این شرایط موجب شده که محورهایی مانند آزادراه کرج ـ قزوین و همچنین جاده چالوس به عنوان پرترددترین محورهای کشور و حتی خاورمیانه شناخته شوند و آمارها این امر را اثبات کرده است.

معصومی گفت: بنابراین طبیعی است که بودجه‌ها و اعتبارات استانی، جوابگوی رفع نیازهای موجود نباشد و باید دستگاه‌های ملی برای رفع مشکلات محورهایی چون جاده چالوس وارد عمل شوند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و آغاز مسافرت‌های تابستانی بیان داشت: در این ایام شاهد این هستیم که ده‌ها هزار نفر از خانواده‌های ایرانی اقدام به مسافرت و عبور از محورهای استان البرز کرده و باید تمهیدات لازم برای سلامت و حفظ ایمنی آنها انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود: یکی از دغدغه‌هایی که مردم و مسؤولان استان البرز و همچنین مسافران دیگر استان‌ها دارند، مربوط به ناامن بودن جاده چالوس است.

معصومی گفت: این محور یکی از زیباترین جاده‌های دنیا و از سوی دیگر پرخطرترین است، چراکه تمام طول مسیر در یک محدوده کوهستانی واقع شده است.

وی اظهار داشت: با این وجود طرح ضربتی ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیر جاده چالوس از روز گذشته آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تصریح کرد: متولی این امر اداره‌کل راه و شهرسازی است و باید ظرف مدت مشخص شده،‌ برای اصلاح مهندسی نقاط حادثه‌خیز جاده چالوس و ایمن‌سازی این نقاط اقدام کند.

معصومی در پایان گفت: البته یک اداره‌کل به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل بار مسؤولیت را بر عهده گرفته و به طور قطع باید دیگر دستگاه‌ها و به ویژه نهادهای ملی و حاکمیتی نیز وارد میدان شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
خیلی هنر دارند بدهی پیمانکارانه سنوات گذشته را بدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار