کد خبر: ۲۴۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 11 June 2016
بر شانه های آدمیان، گاه فرشتگانی حمل می شوند که جنس شان انسانیت است و روح شان مَلِک وار، پله های آسمان را تا رسیدن به معبود، طی می کند. شانه های آدم ها گاه میزبان تختی سلیمانی است که نگین اش گوهری از جنس ره یافتگان به مُلک حضرت حق با درخششی چون کهرباست.
شانه ها گاه یک شهید را به دوش می کشند؛ شهیدی که هیچ یک از دلبستگی هایش را با خود برای دفاع از حریم حق و حقیقت، یار و همراه نکرده است. انسانی که با پای خود تا مسلخ عشق گام برداشته و مرزهای عاشقی را به رمز بی قراری و جنون پشت سر گذاشته است.
این روزها و ماه ها پیوسته، تکیه دادگان به چنین تخت های سلیمانی، از گوشه گوشه شهر بر دوش مردمان ایران کوچک حمل شده و راهی خانه ابدی می شوند؛ آنها می روند تا پیغام ایستادگی خود را به آسمان رسانده و به الگویی کامل برای جاودانگی تبدیل شوند.
دیروزها پیکرهای محمد اینانلوها، محسن کمالی ها، سید علی حسینی ها، شیرحسین ابراهیمی ها در خاک این شهر شهیدپرور به خاک سپرده شد و امروز پیکر مردی در خاک آرام می گیرد که جوانی خود را ناتمام رها کرده و راه عشق را در پیش گرفت.
شهید مرتضی مسیب زاده، زاده سال 61 و از مدافعان حریم اهل بیت (ع) در سوریه است که خونش را در مسیر دفاع از حرم و همنوعانش ایثار کرد و در این مسیر، هیچ چیز حتی وجود همسر و دخترکی شش ساله و شیرین زبان که دلبند پدر است، مانع نشد.
او که از مربیان زبده نظامی و از ساکنان شهرستان فردیس بود، در چهاردهم خردادماه امسال و در پی حمله انتحاری تکفیریان همراه با دو تن از همرزمانش به شهادت رسید و پیکرش امروز 19 خرداد در شهر کرج تشییع شد تا برای خاکسپاری به گلزار شهدای سرحدآباد برده شود.
مراسم وداع با پیکر شهید، صبح امروز چهارشنبه با حضور مسئولان شهری و استانی، عموم مردم کرج و خانواده شهید به ‌همراه ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از میدان شهداء تا امامزاده حسن(ع) برپا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار