کد خبر: ۲۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 12 June 2016

به گزارش ایرنا رحمدل بامری روز شنبه در جشن گلریزان شهرستان خاش افزود: از ابتدای امسال تاکنون 20 نفر از زندانیان غیر عمد در استان آزاد شده اند.
وی اظهار داشت: پارسال 119 زندانی شامل 117 مرد و دو زن با رقم بدهی 143 میلیارد و 180 میلیون ریال با حمایت خیران، ستاد دیه، پرداخت بیمه و صندوق های خسارت و نیز گذشت 82 میلیارد و 300 میلیون ریال (هشت میلیارد و 230 میلیون تومان) شکات و آورده 800 میلیون ریال از سوی مددجویان آزاد شدند.
وی با تقدیر از همکاری های خوب مردم استان از جمله شهروندان خاش تصریح کرد: سهم مردم خاش در سال گذشته برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد 600 میلیون ریال بود که بخشی را خیران این شهرستان پرداخت کردند.
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: امسال سهم کمکهای خیران خاش 750 میلیون ریال (75 میلیون تومان) اعلام شده که امیدواریم با کمک خیران محقق شود.
علی کرد نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش نیز با بیان اینکه مردم خیر و نوع دوست این شهرستان همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند اظهار امیدواری کرد: امسال کمکهای ارزنده ای برای نجات خانواده ها و زندانیان جرائم غیرعمدی در این شهرستان و استان جمع آوری و دل نیازمندان شاد شود.
فرماندار خاش نیز با بیان اینکه تا این لحظه آمار جرائم غیرعمدی در این شهرستان صفر است، نقش خیران را در کمک به نجات هم نوعان نیازمند مهم ارزیابی کرد.
محمداکبر چاکرزهی گفت: تلاش می کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان بخش زیادی از تعهد 750 میلیون ریالی شهرستان خاش برای کمک به زندانیان نیازمند با همکاری مردم جمع آوری شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار