کد خبر: ۲۴۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 12 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری جشن گلریزان ویژه زندانیان غیرعمد در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن گلریزان اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه‌ای که در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد، برگزاری جشن گلریزان است.

وی ادامه داد: در این راستا امسال نیز براساس هماهنگی های انجام شده است مهم در این شهرستان و با هدف کمک به زندانیان غیرعمد انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه مردم خیر و نوعدوست این شهرستان با حضور در این مراسم گامی مهم را در جهت آزادی زندانیان غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده انجام می‌دهند، ‌افزود: ترویج این فرهنگ و گام برداشتن برای آزادی زندانیان غیرعمد از مهمترین اقداماتی است که باید به آن اهتمام ورزید.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان سه همایش آزادی زندانیان غیرعمد در این شهرستان برگزار می‌شود تأکید کرد: این همایش‌ها در مناطق مختلف این شهرستان و برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد برگزار می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته با برگزاری این گونه همایش‌ها 309 نفر زندانی غیرعمد دیه آزاد شدند، افزود: با جمع‌آوری 430 میلیارد ریال توانستیم 309 نفر از زندانیان غیرعمد را آزاد کنیم.

به گفته پالیزگیر امسال نیز تعداد مددجویان واجد شرایط دیه ساوجبلاغ 27 نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار