کد خبر: ۲۴۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 12 June 2016


رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز گفت: گردشگری در استان البرز با رونق بیشتری همراه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهین بوالحسنی ظهر امروز در نشست کمیسیون گردشگری اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالای گردشگری است اما متأسفانه به دلیل عدم معرفی این مراکز و مکان‌ها هنوز گردشگری در این استان با توسعه همراه نبوده است.

وی ادامه داد: البته نبود زیرساخت‌های گردشگری نیز از مهمترین دلایل بی‌رونقی گردشگری در این استان محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گردشگری ورزشی را نیز باید دراین استان با توسعه همراه نماییم افزود: گردشگری ورزشی دارای مزیت‌هایی است که می‌تواند سهم مهمی را در رونق اقتصادی استان داشته باشد.

بوالحسنی تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های استان برای توسعه اقتصادی استفاده کرد و به سمت تحولات اساسی در این زمینه دست پیدا کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در تمام جهان از صنعت گردشگری برای رونق اقتصادی استفاده می‌شود تأکید کرد: دو صنعت گردشگری و صنعت ورزش می‌تواند در کنار یکدیگر علاوه بر پر کردن اوقات فراغت در ارتقای صنعت گردشگری و ارتقای فعالیت‌های ورزشی نیز بسیار موثر است و می‌تواند در اشتغال و توسعه اقتصادی نیز بسیار تأثیرگذار باشد.

این مسؤول گفت: ترکیب صنعت گردشگری و ورزش می‌تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر موثر بوده و ما را به توسعه اقتصادی برساند.

بوالحسنی با بیان اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزشی نیز است لذا باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه صنعت گردشگری ورزشی نیز استفاده کرد.

به گفته وی وجود پیست اسکی دیزین،‌ دوچرخه‌سواری کوهستان، ‌سوارکاری و شن نوردی نیز از دیگر مزیت‌های این استان در حوزه ورزش است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز گفت: در این راستا و با وجود این ظرفیت‌ها می‌توانیم در جذب بیشتر گردشگر اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار