کد خبر: ۲۴۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 12 June 2016


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: زیرساخت‌های صنعت گردشگری ورزشی در البرز فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل محمدی ظهر امروز در نشست کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه ورزشی دارد اما برای جذب گردشگر در این حوزه نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بسترهای مناسب است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: توسعه صنعت ورزش در این استان می‌تواند سبب تحولات اساسی در حوزه اقتصادی و اشتغال باشد لذا با توجه به اهمیت موضوع باید صنعت ورزش را بسط و گسترش بیشتری بدهیم.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه صنعت ورزش درآمدزا بوده و می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی داشته باشد،‌ خاطرنشان کرد: البته برای این مهم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و ظرفیت‌های ورزشی را بشناسیم.

گل محمدی گفت: وجود پیست اسکی دیزین یکی از منحصربه فردترین امکانات ورزشی است که در این استان وجود دارد و می‌تواند در جذب گردشگر بسیار موثر باشد لذا از این ظرفیت باید بهره‌وری درست شود.

وی وجود 2000 رأس اسب و 72 مجتمع سوارکاری را از دیگر ظرفیت‌های ورزشی این استان برشمرد و گفت: در این زمینه نیز استان البرز دارای ظرفیت بوده اما باید زیرساخت‌های اساسی ایجاد شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در آب‌های خروشان رودخانه البرز نیز مسابقات قایقرانی انجام می‌شود تصریح کرد: این مهم نیز از دیگر ظرفیت‌های ورزشی استان البرز است که می‌تواند در صنعت گردشگری ورزش نقش اساسی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار