کد خبر: ۲۴۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 12 June 2016

گردشگری ورزشی و رونق بخشی اقتصاد البرز

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: توسعه گردشگری ورزشی رونق بخشی اقتصاد البرز را به دنبال دارد.

مهین بوالحسنی روز یکشنبه در دومین نشست کمیسیون گردشگری در سال جاری افزود: البرز مزیت های مختلفی برای رشد صنعت گردشگری ورزشی دارد که باید به آن بیش از پیش بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری یکی از صنایع بزرگ در جهان است و گردشگری ورزشی صنعتی است که از ترکیب دو صنعت 'گردشگری' و 'صنعت ورزش'پدید آمده است و افراد بسیاری در سرتاسر دنیا در آن اشتغال دارند.

بوالحسنی با اشاره به اینکه ورزش در دنیای امروز دیگر کاری صرفا تفریحی و برای پر کردن اوقات فراغت محسوب نمی¬شود، اظهار داشت : در دنیای امروز ورزش به نوعی با اقتصاد مرتبط بوده و یک صنعت بسیار پرسود است که توانایی بالایی در جذب سرمایه و اشتغال پایدار برای کشور دارد.

وی افزود : استان البرز از نظر پتانسیل های ورزشی دارای قابلیت های فراوانی مانند پیست اسکی دیزین دوچرخه سواری کوهستان، سوارکاری و شن نوردی است که می تواند گردشگران زیادی را جذب استان کند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد: درشرایطی که دروازه های خارجی به روی کشورمان باز شده باید از این فرصت استفاده و با جذب هیات های ورزشی از کشورهای خارجی درآمدزایی برای استان ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار