فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز و یزد، عاملان توزیع مواد افیونی دستگیر شدند و مقدار 105 کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۲۴۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 14 June 2016
سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهر داشت: با کسب خبری مبنی بر فعالیت دو نفر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر دارای سابقه بودند و قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های شرقی و جنوب‌شرقی کشور به استان‌های البرز و یزد را داشتند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های ماموران مشخص شد که مقادیری از این مواد قرار است ابتدا در استان یزد تخلیه و مابقی آن در استان البرز تحویل خریداران شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: به جهت جلوگیری از توزیع مواد مخدر طی هماهنگی‌هایی که با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد انجام شد در نهایت یک دستگاه خودرو تریلی حامل موادمخدر در مبادی ورودی استان یزد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و قاچاقچیان مواد افیونی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پس از دستگیری قاچاقچیان در بازرسی از خودرو آنها، 105 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر بار تریلی جاسازی شده بود، کشف شد.
سردار کامرانی صالح همچنین با اشاره به عملیات دیگری که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی یکی دیگر از توزیع کنندگان مواد مخدر در محمدشهر کرج، 12 کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که در چهار بطری نوشابه جاسازی شده بود، کشف و توزیع کننده مواد را نیز دستگیر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار