رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج تأکید کرد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج بر ضرورت حمایت از بانوان هنرمند این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۴۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 15 June 2016
فاطمه اسکندری ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی بانوان کرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توانمندسازی زنان و حمایت از بانوان هنرمند یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی در جامعه تبیین شود.
وی ادامه داد: ما در کلانشهر کرج بانوان هنرمند بسیاری را داریم که با حمایت از این افراد می‌توانیم علاوه بر درآمدزایی برای آنان، در ایجاد اشتغال برای گروه‌های دیگر نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با بیان اینکه اختصاص مکانی برای ارائه هنرهای هنرمندان صنایع دستی مهم است عنوان داشت: یکی از مهمترین راهکارهای حمایت از این افراد اختصاص مکانی برای ارائه آثارشان است.
اسکندری در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی توسط بانوان هنرمند کرجی اشاره کرد و گفت: 120 بانوی هنرمند هنرهای دستی خود را در نمایشگاه صنایع دستی که در پارک خانواده برگزار شده است به نمایش گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه باهدف توانمندسازی زنان و دختران هنرمند برگزار شده است و با هم‌افزایی که بین مدیران شهری وجود دارد این مهم ادامه پیدا خواهد کرد.
اسکندری افزود: در این نمایشگاه 60 میز بوستان خانواده در اختیار بانوان هنرمند قرار گرفته تا بتوانند آثار هنری خود را به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه به مدت 10 روز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار