فرمانده پلیس راه گیلان:
60 درصد تلفات موتورسیکلت که افراد مسن و غیرمقصر هستند و بر اساس تخلف راننده دیگران دچار سانحه می‌شوند، به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۲۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 19 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان، اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رانندگان با رعایت مقررات و توجه به قوانین رانندگی کنند، افزود: رانندگان از انجام حرکات مخاطره‌آمیز خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان رانندگی با موتورسیکلت را با شرایط خاصی عنوان کرد و گفت: شرط نخست استفاده ضروری از کلاه ایمنی است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر راکبان موتورسیکلت در هنگام وقوع تصادفات به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و تجهیزات ایمنی جان خود را از دست می‌دهند، تصریح کرد: 60 درصد تلفات موتورسیکلت که افراد مسن و غیرمقصر هستند و بر اساس تخلف راننده دیگران دچار سانحه می‌شوند، به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی جان خود را از دست می‌دهند.

رستگار در ادامه با تاکید بر بررسی تخلفات رانندگان اتوبوس‌های مسافری خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند تخلفات رانندگان اتوبوس‌ها را با تماس سامانه 110 و 120 اطلاع دهند تا در نخستین پاسگاه جلوی حرکت اتوبوس خاطی گرفته و اعمال قانون شود. سامانه مذکور در برخورد با تخلفات اتوبوس‌ها تاثیرگذار است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف را به پلیس اطلاع دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار