کد خبر: ۲۴۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 17 June 2016


جشن گلریزان شامگاه پنجشنبه با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان عمومی وانقلاب استان البرز، مدیر ستاد دیه استان و نماینده مردم کرج و دیگر مسئولان خیرین برگزار و بیش ازهفت میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد البرزی کمک جمع آوری شد.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد دیه استان البرز در جشن گلریزان گفت: در این مراسم مبلغی بیش از هفت میلیارد ریال از سوی خیرین جمع آوری شد. با توجه به اینکه 290 از زندانیان جرایم غیر عمد در استان البرز وجود دارد که مجموع بدهی آنها 50 میلیارد تومان اعتبار برای آزادی این افراد نیاز داریم.

محمدباقر مقدسی افزود: ستاد دیه انتظار ندارد که همه 50 میلیارد تومان مورد نیاز را خیرین کمک کنند، کمک خیرین نمک و برکت ستاد دیه است علاوه بر مساعدت خیرین از تسهیلات بانکی، گذشت شاکی و آورده خود خانواده نیز استفاده می شود.

وی اظهار کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان پنج جشن گلریزان دیگر به مناسبتهای مختلف در استان البرز برگزار می شود

مقدسی گفت: در حال حاضر دو زندانی خانم واجد شرایط آزادی با بدهی 30 میلیون تومان در زندان بسر می برند که اولویت ما برای آزادی زندانیان بانوان نوجوان و معلول است.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز گفت: ضرورت وجود زندان بر هیچکس پوشیده نیست زندان به عنوان محلی برای نگهداری بزهکارانی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند در برهه ای از زمان ضروری است.

مقدسی افزود: ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با هدف جذب کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی برای آزادی مددجویان بدهکار دیه ناشی از ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیر عمد،تصادفات رانندگی وحوادث کارگاهی و نز محکومیت های مالی نظیر بدهکاران مهریه های معقول و متعارف،نفقه و صدور چک های بلا محل غیر کلاهبرداری به ابتکار شهید حاج سید اسدالله لاجوردی رییس وقت سازمان رندانها بنیان نهاده شد.

وی افزود: سال گذشته در جشن گلریزان 550 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار