کد خبر: ۲۴۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 18 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،رئیس زندان بروجرد مجموع زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان را 62 تن عنوان کرد و گفت: 40 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بروجرد نیاز است.

احمد معتقد روز شنبه افزود: یکهزارو 200 زندانی در زندان بروجرد وجود دارد که حدود هفت درصد آنها به دلیل جرائم غیرعمد و 93 درصد به دلیل جرائم عمد زندانی شده اند.
وی گفت: در صورت تامین 15 میلیارد ریال از مجموع 40 میلیارد ریال بدهی زندانیان جرایم غیرعمد بروجرد می توان زمینه آزادی این افراد را با گذشت شاکی، صندوق خسارت، وام قرض الحسنه و اعصار زندانی فراهم کرد.
رئیس زندان بروجرد عمده محکومیت زندانیان جرایم غیرعمد را جرائم مالی، دیه تصادفات، مهریه و نفقه، بدهی ‌های مالی و ضمانت ‌نامه ‌های بانکی دانست و اظهار کرد: پارسال در جشن گلریزان به کمک خیران 35 تن از مجموع 68 زندانی جرائم غیرعمد شهرستان بروجرد آزاد شدند.
وی افزود: انتظارمی رود امسال در جشن گلریزان با حمایت خیران و نیکوکاران، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بروجرد فراهم شود.
معتقد گفت: با حمایت و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می توان از وارد شدن آسیب های اجتماعی به این افراد و خانواده های آنها جلوگیری کرد.
جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان غیرعمد بروجرد امشب(شنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء در تالار امیران این شهرستان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار