معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پروژه کنار گذر شمالی در امتداد آزاد راه شهدای البرز در ورودی استان پیوست اجتماعی است که تحول اساسی در منطقه بوجود می‌آورد.
کد خبر: ۲۴۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 18 June 2016
 هیربد معصومی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از پروژه در حال تکمیل آزادراه شهدای البرز اظهار داشت: بعد از اتمام پروژه شهید همت، امتداد این مسیر به آزاد راه شهدای البرز و سپس به کنار گذر شمالی استان ختم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج مجری طرح مذکور است، افزود: پروژه کنار گذر شمالی یکی از طرح‌های عمرانی بزرگی است که با پیش‌بینی پروژه‌های اقتصادی، درآمد زا برای توسعه این استان  نیز خواهد بود.
معصومی تأکید کرد: علاوه بر توجیه اقتصادی در اجرای این طرح، حجم عمده‌ای از بار ترافیکی ورود استان تعدیل شده و بعنوان یک پیوست اجتماعی بخش قابل توجهی از دغدغه‌های روانی شهروندان نیز از توقف‌های اجباری در حجم ترافیک‌های درون شهری برطرف  می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پروژه آزادراه شهدای البرز با سرعت هر چه بیشتر در حال تکمیل است و در بازدیدهای میدانی مسائل و موانع، بررسی و نسبت به رفع آن تصمیم‌گیری می‌شود.
وی افزود: در تکمیل پروژه آزادراه شهید همت نیز برخی نکات فنی وجود دارد که پیشنهادات خود را به وزیر راه و شهرسازی ارائه می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار