فرمانده نیروی انتظامی استان البرز:
افرادی با مراجعه به برخی پمپ‌های گاز، با اطلاع از این موضوع که صدور معاینه فنی برای برخی از خودروهای گاز سوز به دلیل مشکلات و نواقص فنی مقدور نیست، از آنها مبالغی را دریافت و کارت معاینه فنی جعلی صادر می‌کردند.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 19 June 2016
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با در اختیار قرار دادن تصویر فردی به رسانه‌ها از مردم خواست تا اگر مخفیگاه این جاعل را می‌شناسند او را شناسایی و به مأموران پلیس معرفی کنند.
نشست خبری سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ظهر امروز برگزار شد.
وی در بخشی از این نشست از شناسایی و تشکیل یک باند جعل معاینه فنی خودرو در شهرستان داد و افزود: افرادی با مراجعه به برخی پمپ‌های گاز، با اطلاع از این موضوع که صدور معاینه فنی برای برخی از خودروهای گاز سوز به دلیل مشکلات و نواقص فنی مقدور نیست، از آنها مبالغی را دریافت و کارت معاینه فنی جعلی صادر می‌کردند.
کامرانی‌صالح ادامه داد: آنها برای هر خودرو 23 هزار تومان دریافت می‌کردند و اسنادی را در اختیار داریم که افراد این باند هشت نفره چند هزار معاینه فنی جعلی صادر کرده‌اند.
وی تصریح کرد: این باند دارای هشت عضو بود که دستگیر شدند، اما سرکرده باند فوق متواری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با در اختیار دادن تصویر سرکرده این باند جعل معاینه فنی خودرو در شهرستان فردیس از مردم خواست تا در صورتی که اطلاعی از مخفیگاه این جاعل فراری دارند، به ماموران پلیس اطلاع دهند.
کامرانی‌صالحی افزود: همچنین اگر افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، می‌توانند به پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس واقع در مشکین دشت، سه راهی سراب، روبروی کارواش مرکزی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار