مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: 117 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های هرمزگان وجود دارد که 64 میلیارد ریال بدهی دارند.
کد خبر: ۲۴۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ 20 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اکبر سلیمانی امشب در چهاردهمین مراسم گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان غیرعمد که در سالن شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار کرد: 117 زندانی بدهکار غیربزهکار با بدهی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در هرمزگان وجود دارد که همگی منتظر حمایت‌های خیرین در این ماه مبارک برای بازگشتن به آغوش خانواده‌هایشان هستند.
 
وی بیان کرد: در سال 94 موفق شدیم با حمایت خیرین و با گذشت شکات، 157 زندانی جرائم غیرعمد را در هرمزگان با بدهی بیش از 17 میلیارد و 700 میلیون تومان از زندان آزاد کنیم که بسیاری از این افراد به واسطه کسب رضایت از شکات و بخش دیگری نیز با حمایت خیرین آزاد شدند.
 
مدیرکل زندان‌های هرمزگان افزود: به همت مجموعه خیرین استان هرمزگان و ستاد دیه استان در حال حاضر زندانی جرائم غیرعمد مالی با بدهی زیر 10 میلیون تومان در زندان‌ها وجود ندارد.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: کمترین بدهی زندانی جرائم مالی غیرعمد در هرمزگان 20 میلیون تومان و بالاترین آن یک زندانی با دو فقره دیه با حدود 500 میلیون تومان بدهی است که امیدواریم بتوانیم به همت خیرین، این زندانیان را از بند زندان رهایی دهیم.
 
وی آثار و تبعات ناشی از وجود یک فرد در زندان را یادآور شد و گفت: بازگشت یک زندانی به کانون خانواده سبب آرامش ویژه‌ای می‌شود که از بروز آسیب‌های اجتماعی خودداری کرده و مانع از بروز بحران در زندگی یک خانواده می‌شود.
 
مدیرکل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: همکاری خیرین در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد بار بزرگی را از دوش اجتماع برداشته و امیدواریم که شاهد تداوم کمک‌ها و حمایت‌های خیرین در این راه به ستاد دیه باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار