معاون سیاسی استاندار البرز:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز فلسفه راه‌اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکسان‌سازی و کیفی‌سازی اقدامات نهادهای مختلف در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
کد خبر: ۲۴۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 20 June 2016
حجت‌الله ملاصالحی اظهار داشت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با استفاده از ظرفیت‌های آن به ترویج این فرهنگ بپردازد و این امر تنها با شناسایی دقیق ذائقه‌های گروه‌های مختلف جامعه به ویژه نسل جوان محقق خواهد شد.

ملاصالحی همچنین با تأکید بر خدمات‌رسانی به ایثارگران در چارچوب مقررات مربوطه گفت: علاوه بر توجه به ارائه خدمات عزتمندانه به ایثارگران باید بعد معنوی اقدام ارزشمند آنان نیز مد نظر قرار گیرد.

وی ترویج را به معنای رواج علمی موضوعی دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها یک رواج تبلیغی نیست بلکه دقیقاً یک اقدام علمی نسبت به جریان‌سازان تاریخی یعنی شهیدان و ایثارگران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر مردمی بودن یادواره‌های شهدا، خاطرنشان کرد: باید از دولتی کردن موضوعاتی نظیر یادواره‌های شهدا ممانعت شود، چراکه این موضوعات همچون فرهنگ ایثار و شهادت دارای یک مدار مردمی است و باید از این مسیر دنبال شود.

وی افزود: ما به دنبال توسعه و بسط ایثار با فرهنگ‌سازی و مردمی کردن این امور از طریق ابزارهای هنری در جامعه هستیم که عالی‌ترین شکل آنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار