نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: هیچ انگیزه‌ مادی نمی‌تواند عامل فدا کردن جان در میدان نبرد و قتال با دشمنان باشد.
کد خبر: ۲۴۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 20 June 2016

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با ارکان گردان فاتحین بسیج استان البرز با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه‌ ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: حرکت نیروهای بسیجی فاتحین، یعنی حرکت برخلاف مسیر معمول اهل دنیا در عین حضور در متن جامعه، رزقی معنوی است که برگرفته از اخلاص این نیروهاست.

وی افزود: بودن در صراط مستقیم نعمتی است که باید شدیداً مورد مراقبت و کنترل قرار گیرد؛ چرا که شیطان تلاش بیشتری برای انحراف و از مسیر خارج کردن شما از این مسیر خواهد کرد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه هیچ انگیزه‌ مادی نمی‌تواند عامل فدا کردن جان در میدان نبرد و قتال با دشمنان باشد، تصریح کرد: داشتن این انگیزه، نیازمند اخلاص بالا و باور عمیق الهی در شخص است و به همین دلیل توسعه و تقویت عقاید نیروها برای تقویت روحیه‌ مقابله با وسواس شیطان و جهاد اصغر نیز جزو نکات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان و ارکان گردان‌های فاتحین بسیج قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که نتیجه‌ عملکرد نیروهای فاتحین را متمایز و ارزشمند می‌سازد، نگاه وظیفه‌مند و تکلیف محور در مقابل نگاه منفعت محور و شغل‌گونه به فعالیت‌ها است؛ با این دیدگاه کمبودها و ناهماهنگی‌ها و مشکلات، سدی برای روند کار نخواهد گردید و عملکردها ثمربخش خواهد بود.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: شما با فکر و عمل انقلابی و انگیزه‌ الهی وارد میدان دفاع از اسلام شده‌اید و باید دائماً این فکر و انگیزه را مورد رصد قرار داده و با ذکر و ارتباط با خداوند متعال، تقویت کنید و بدانید که هر چه در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید، بیشتر موفق خواهید بود.

وی افزود: در کنار تقویت بعد فکری و عقیدتی، تقویت توان رزم و قوای جسمانی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ ضمن اینکه تقویت جنبه‌ علمی و آمایش سرزمینی مناطق عملیاتی پیش رو نیز در فعالیت‌های فاتحین مهم و جزو ملزومات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به بسیجیان و بالأخص اعضای گردان‌های فاتحین بسیج، توصیه کرد: تقویت محبت و ولایت امام زمان (عج) و نائب ایشان، عامل اصلی و موتور محرکه‌ حرکت شما است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی گفت: در نگاه عامه سرباز خوب به کسی گفته می‌شود که دست بر قبضه‌ اسلحه و چشم به دهان ولی دارد، ولی در واقع سرباز باید به‌قدری بصیرت و روح و فکر خود را تقویت کرده باشد که قبل از اینکه ولی او بخواهد به میدان بیاید و سخنی بگوید، او وظیفه‌اش را دانسته و اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار