به مناسبت روز جهانی مبارزه با اعتیاد انجام شد
سردار کامرانی‌صالح تأکید کرد: پلیس در مسیر مقابله با سوداگران مرگ با هیچ‌کس تعارف ندارد و با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد می‌کند.
کد خبر: ۲۴۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 21 June 2016
فرمانده انتظامی استان البرز ظهر امروز در مراسم امحای 16 تن مواد مخدر در استان البرز اظهار داشت: مقابله با این پدیده خانمان‌سوز یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح تأکید کرد: پلیس در مسیر مقابله با سوداگران مرگ با هیچ‌کس تعارف ندارد و با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد می‌کند.
وی به 16 تن مواد مخدر امحا شده در این استان اشاره کرد و بیان داشت: این میزان کشف مواد مخدر برابر با کشفیات سال‌های گذشته در استان البرز است.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: به مسئله مواد مخدر به عنوان یکی از مسائلی که تهدیدکننده جامعه است باید بیش از پیش پرداخته شود و با فرهنگ‌سازی‌ها و اقدامات کارشناسی شده اقدامات لازم برای مقابله با این پدیده را انجام دهیم.
کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه استکبار جهانی از موادمخدر برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران برای مقابله با این معضل تا کنون 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز را تقدیم کشور کرده است.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز موادمخدر صنعتی رو به گسترش است، افزود: دشمنان در نظر دارند تا با پوشش کامل سوداگران مرگ به مواد مخدر صنعتی به اهداف شوم خود نزدیک شوند و این مسئله زمینه مبارزه با این پدیده شوم را سخت‌تر می‌کند.
کامرانی‌صالح در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: تا پیش از این عمده مواد کشف شده تریاک و حشیش بود،‌ اما امروز متأسفانه روند سرعتی زیادی را در توسعه مواد صنعتی در حال طی کردن هستیم.
وی با اشاره به اینکه معضل مواد مخدر و اعتیاد نه تنها فرد مبتلا را با معضلات بسیاری مواجه می‌کند، تأکید کرد: خانواده و جامعه نیز تحت تأثیر این معضل قرار خواهند گرفت و تبدیل به یک معضل اجتماعی خواهد شد.
سردار بخشعلی کامرانی صالح همچنین در حاشیه امحای موادمخدر در استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای مقابله با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و در این راه و برای مقابله با این افراد از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سال گذشته با تلاش نیروهای انتظامی در این استان 7 تن و 300 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد، تأکید کرد: در این رابطه همچنین 28 هزار مصرف کننده و توزیع کننده نیز شناسایی و دستگیر شدند.
کامرانی صالح بیان داشت: حضور مستمر پلیس در مناطقی که امکان حضور متخلفان در این زمینه بیشتر است به عنوان یکی از اولویت‌هایی است که همچنان ادامه دارد.
این مسؤول با اشاره به اینکه پاکسازی نقاط آلوده در این استان و استمرار آن نیز به عنوان مهمترین برنامه‌های پلیس برای مبارزه با موادمخدر است، ادامه داد: همچنین براساس آمار موجود سال گذشته 58 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شدند و 200 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.
کامرانی صالح در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح‌های پاکسازی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته همچنین 10 هزار طرح پاکسازی در این استان انجام شد.
وی به رشد معتادان زن در جامعه پرداخت و اظهار داشت: از مجموع معتادان دستگیر شده 600 نفر آنها زن بودند که این میزان آمار رو به رشد معتادان زن را نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق از این معضل به نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بسیار به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار