معاون رئیس جمهور مطرح کرد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی برای انس بیشتر قشر جوان جامعه با قرآن تأکید کرد.
کد خبر: ۲۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 22 June 2016
معصومه ابتکار سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه استانی قرآن و عترت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان ما نیز باید تمامی تلاش خود را برای خنثی‌سازی اقدامات شوم آنها به کارگیریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.
وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را کرده‌اند و در این راه از تمام توان خود برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کنند.
ابتکار با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن در این استان افزود: باید تعالیم و مفاهیم قرآنی بیشتر برای نسل امروز بازگو شود تا آنان بهتر  بتوانند کلام خداوند را درک کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: در قرآن داستان‌ها و قصص بسیاری وجود دارد که می‌تواند راه زندگی را برای ما روشن کند.
ابتکار با بیان اینکه برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند راهکاری اساسی برای آشنا شدن بیشتر نسل امروز با کلام خداوند محسوب شود خاطرنشان کرد: قرائت قرآن و فهم درست از معانی آن از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.
وی با بیان اینکه باید ارتباط نسل جوان جامعه را با فرهنگ علوم قرانی بیشتر کنیم، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.
این نمایشگاه از امروز تا 21 ماه رمضان مصادف با ششم تیرماه دایر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار