کد خبر: ۲۵۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 22 June 2016


استاندار البرز گفت: مهمترین اولویتی که طی سال جاری در دستور کار داریم، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برای تاکید بیشتر بر انجام این مهم سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرمودند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید نیز تمام توان و ظرفیت‌های خود را به میدان آورده تا در سال جاری شاهد اجرای این سیاست‌ها و تحقق اهداف کلان دولت مبنی بر دست‌یابی به توسعه پایدار باشیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز گفت: بر این اساس مهمترین اولویت مدیریت ارشد استان بر اجرای این سیاست‌ها متمرکز شده و چند کارگروه و شورای ویژه در این زمینه تشکیل گردیده است.

طهایی از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان البرز به عنوان یکی از گام‌های اساسی برای اجرای سیاست‌های مربوطه در این حوزه یاد کرد و گفت: در تمام جلسات شخصا حضور یافته و تمام دستگاه‌ها نیز موظف هستند که برنامه‌های خود را در این جلسه تشریح و به اطلاع برسانند.

وی افزود: از سوی دیگر به دستگاه‌های اجرایی و مدیران ارشد استان البرز تاکید شده است که به طور مرتب و به صورت فصلی، برنامه‌ها و عملکرد این دستگاه‌ها در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رصد شده و با مدیران کم‌کار برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

استاندار البرز بیان داشت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت ویژه از تولید و صنایع داخلی است و استان البرز با بهره‌مندی از چند شهرک صنعتی بزرگ و استقرار صنایع بزرگ و کوچک، قابلیت‌های بسیار زیادی در این حوزه دارد.

طهایی افزود: خوشبختانه حمایت خوبی طی یک سال اخیر از صنایع استان البرز و به ویژه واحدهایی که با تمام ظرفیت فعال نبودند، شده است و اگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به درستی اجرا گردد، واحد تعطیل و نیمه تعطیل نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: در این راستا نیازمند همراهی و مشارکت مردم با دستگاه‌های اجرایی و به ویژه فعالان اقتصادی بخش خصوصی هستیم و دولت از فعالیت بخش خصوصی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمایت ویژه خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار