کد خبر: ۲۵۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 22 June 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف یک و نیم تن خرمای تاریخ مصرف گذشته در این استان خبر داد.

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و بسیاری از مردم مومن و روزه‌دار کشورمان در این ایام پرفیض و برکت برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و معنوی از جمله برپایی سفره‌های اطعام و افطار، برخی افراد سودجو اقدام به عرضه کالاهای غیراستاندارد، بی‌کیفیت، فاسد و همچنین گران‌فروشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به همه واحدهای صنفی هشدار داده بودیم که در این ایام بازدیدهای سرزده ماموران و بازرسان ما به طور ویژه برگزار شده و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: در همین راستا روز گذشته به صورت سرزده از 30 واحد صنفی در شهر جدید هشتگرد بازدید به عمل آمد که متاسفانه 22 پرونده تخلف که اکثر آنها مربوط به کم‌فروشی و گران‌فروشی بود، تشکیل گردید.

مختاری گفت: همچنین در این بازدیدها مقادیری اجناس پروتئینی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط گردید و مقرر شد که پس از طی مراحل قانونی معدوم شود.

وی بیان داشت: در این بازدیدها و بازرسی‌ها بیش از 70 کیلو فرآورده‌های گوشتی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در ادامه به یک پرونده تخلفی دیگر اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر گزارش‌هایی داشتیم که مقادیر زیادی کارتن خالی خرما به یکی از انبارها در کرج منتقل شده است.

مختاری افزود: در بازرسی از این کارگاه متوجه شدیم که حدود یک و نیم تن خرمای تاریخ مصرف گذشته وجود دارد که متخلفان قصد داشتند با تغییر کارتن و جعبه‌های این محموله، آنها را با تاریخ جدید وارد بازار کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع ماموران از کنار چنین تخلفاتی که با سلامت مردم ارتباط مستقیم داشته به راحتی عبور نکرده و ضمن تشکیل پرونده و ضبط خرماهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته، متهمان را به محاکم صلاحیت‌دار اعزام کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار