کد خبر: ۲۵۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه یک هزار و 103 در شهرستان کرج با اجرای عملیات امداد نجات یافتند.

سهراب شهبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری حدود یک هزار و 200 مورد عملیات آتش‌سوزی و حریق به اطلاع ماموران آتش‌نشانی این شهرستان رسید که تمام آنها با موفقیت و در زمان کوتاهی انجام شد.

وی افزود: همچنین طی سه ماه نخست سال جاری یک هزار و 103 نفر از همشهریان که به دلایل مختلف از جمله محبوس شدن در آسانسور، محبوس شدن در میان حریق و یا سقوط در چاه نیاز به کمک داشتند، با اجرای عملیات امداد موفق جان آنها نجات یافته است.

مدیرعامل آتش‌نشانی کرج تصریح کرد: این آمار نشان‌دهنده موفقیت ماموران امداد و نجات و آتش‌نشانان شهرستان کرج است که جای تقدیر دارد.

شهبانی گفت: اولویت ما در سال جاری کاهش زمان حضور در محل حادثه است و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و با استانداردهای کشوری هماهنگی دارد.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون و برای اجرای ماموریت‌های اطفای حریق و امداد و نجات در مجموع 9 هزار و 289 نفر از ماموران ما به همراه تجهیزات کامل در محل حادثه حضور یافته و اقدام به انجام وظیفه کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: متاسفانه در این مدت 27 نفر از شهروندان به دلیل حوادث مختلف جان خود را از دست دادند، ضمن اینکه طی سه ما ابتدایی سال جاری 26 نفر از شهروندان و چها نفر از ماموران آتش‌نشانی در حین انجام وظیفه مجروح شدند.

شهبانی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه دهیم، برنامه‌های متنوعی برای سال جاری تدارک دیده شده است که مهمترین آنها مربوط به آموزش آتش‌نشانان و ماموران امداد و نجات است.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری کرج برای حمایت از آتش‌نشانی تقدیر کرد و گفت: اجرای تمام برنامه‌های پیش‌ّبینی شده نیازمند تعامل و همکاری گسترده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار