کد خبر: ۲۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


با حضور مسؤولان استانی پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حجت‌الاسلام محمد دهقاندار معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امشب در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز اظهار داشت: قران چراغ هدایت انسانها بوده و باید این مهم بیش از پیش در بین نسل امروز گسترش داده شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در بین نسل امروز و خانواده‌ها راه‌اندازی شده است و گامی مهم در جهت توسعه انس بیشتر با کلام خداوند محسوب می‌شود.

این مسؤول بیان داشت: این نمایشگاه دارای 81 غرفه است که 14 غرفه آن مختص ارایه محصولات فرهنگی قرآنی دستگاه‌ها و نهادی دولتی محسوب می‌شود.

دهقاندار گفت: در این راستا همچنین 22 غرفه به آثار مکتوب شامل قرآن، هدیه، آثار دفاع مقدس و کتب مذهبی و چهار غرفه نیز به محصولات قرآنی کودک و اسباب بازی تعلق دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این نمایشگاه همچنین طرح تعویض قرآن‌های فرسوده نیز اجرایی می‌شود افزود: اولویت تعویض قرآن با کسانی است که از نمایشگاه بازدید کرده و برای تعویض ثبت نام کنند.

پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز از امشب تیرماه به مدت 6 روز تا ششم تیرماه و همزمان با 21 ماه مبارک رمضان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار