کد خبر: ۲۵۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


استاندار البرز از آمادگی کامل این استانداری در زمینه نگهداری از سدها و حفظ سلامت آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌سیدحمید طهایی شامگاه امشب در جلسه شورای اداری استان البرز با بیان اینکه حفظ محیط زیست یکی از مهمترین مسائلی است که باید اهتمام ویژه به آن داشته باشیم، ادامه داد: در این راستا آمادگی داریم تا در زمینه نگهداری از سدها و حفظ سلامت آب همکاری‌های لازم را با نهادهای ذیربط داشته باشیم.

استاندار البرز بیان داشت: اجرای طرح‌های مختلف برای داشتن محیطی زیستی سالم و به‌دور از آلودگی از مهمترین مواردی است که باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

طهایی با اعلام اینکه صنایع فعال در استان البرز نیز باید توجه ویژه‌ای را به محیط زیست داشته باشند، خاطرنشان کرد: همکاری همه دستگاه‌ها برای سلامت محیط زیست مهم و ضروری به شمار می‌رود.

وی ‌با اشاره به وجود جاده چالوس و سدامیرکبیر در این استان گفت: وجود مراکز گردشگری بسیار در استان البرز می‌طلبد تا مسیرهای این مناطق گردشگری به دور از هرگونه آلودگی باشد.

استاندار البرز افزود: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که در جاده چالوس و حاشیه رودخانه کرج و سد امیرکبیر توسط برخی از افراد زباله ریخته می‌شود که این مسأله محیط زیست را با مخاطرات جدی مواجه می‌کند.

طهایی در ادامه سخنان خود به انتقال پساب شهرها و روستاها اشاره کرد و بیان داشت: سازمان حفاظت محیط زیست باید برنامه‌ریزی درستی را در این زمینه کرد و به استان ابلاغ نماید.

در ادامه این جلسه دادستان عمومی و انقلاب کرج از برخورد جدی دستگاه قضا با متخلفان حوزه محیط زیست خبر داد و اظهار داشت: رفع تصرفات و تخریب‌ها وظیفه‌ای در حوزه وزارت کشور است.

حاجی رضا شاکرمی افزود: اما دستگاه قضا دراین حوزه همکاری جدی را خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار