کد خبر: ۲۵۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز فاقد زیرساخت‌های لازم برای توسعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند عصر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه و ای[اد زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: متأسفانه این استان فاقد زیرساخت‌های توسعه‌ای بوده و لازم است تا مسؤولان تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مهم را داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ضعف زیرساخت‌ها در این استان سبب شده است که نتوانیم از برخی از ظرفیت‌ها نظیر گردشگری و صنایع در این استان بهره کافی ببریم، افزود: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف بوده که لازم است با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم از این ظرفیت‌ها به درستی و در مسیر توسعه استان استفاده کنیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: در این زمینه یکی از مهمترین نیازهای استان البرز تأمین زیرساخت‌ها است که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیتی چون جاده چالوس است، بیان داشت: جاده چالوس به دلیل زیبایی و طبیعی که دارد مورد توجه گردشگران قرار دارد اما متأسفانه نبود زیرساخت‌های گردشگری در استان البرز سبب شده است تا این استان تنها محل گذری برای گردشگران محسوب باشد و نتوانند از مناطق گردشگری این استان بهره ببرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ محیط زیست و توجه به این مقوله مهم نیز باید به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان باشد، زیرا در صورت ادامه این روند در آینده نه چندان دور با مشکلات بیشتری در این زمینه مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان به موضوع پسماند زباله توجه جدی داشته باشند،‌ گفت: باید بسترهای ساماندهی این مهم هر چه سریع‌تر در این استان فراهم شود، زیرا در صورت عدم توجه به موضوع پسماند، این مهم به بحران جدی برای استان تبدیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار