کد خبر: ۲۵۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


مدیرعامل برق منطقه‌ای استان البرز با بیان اینکه به سبب گرمای زودرسی که با آن مواجه شده‌ایم، پیش بینی می‌شود که فضای خدمات‌رسانی کمی نسبت به سال‌های قبل سخت‌تر شود، گفت: به طور قطعی در حوزه تامین برق استان البرز مشکلی وجود ندارد.

ناصر اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در حال نزدیک شدن به اوج مصرف در حوزه برق هستیم، اظهار داشت: در سال جاری به سبب گرمای زودرسی که با آن مواجه شده‌ایم، پیش‌بینی می‌شود که فضای خدمات‌رسانی کمی نسبت به سال‌های قبل سخت‌تر شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان البرز با بیان اینکه همراهی و همگامی مصرف کنندگان به صورت جدی در این امر نیاز است، افزود: به طور قطعی در حوزه تامین برق استان البرز مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر مصرف برق مشترکین بیش از حد متعارف باشد، ممکن است ظرفیت تاسیسات موجود پاسخ‌گو نباشد، گفت: در این راستا سیستم‌های حفاظتی فعال شده و سبب قطعی برق به صورت پراکنده می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه امیدوارم با رعایت مصرف مشترکین برق، با این امر مواجه نشویم، افزود: در هفته اخیر تاکنون بیشترین میزان مصرف انرژی برق با مقدار 1065 مگاوات را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب بود که میزان مصرف بیش از 1100 مگاوات نشود، گفت: اگر میزان مصرف به این حد برسد، احتمال اینکه در بعضی از نقاط ظرفیت سیستم پاسخ‌گو نباشد، وجود دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان البرز با بیان اینکه شاخص‌های عملکردی بخش توزیع نشان‌دهنده بهبود روند خدمات رسانی عوامل برق‌رسانی است، افزود: اما با وجود این امر، قطعا مصرف نامتعارف را فقط مصرف کنندگان می‌توانند مدیریت کنند.

وی با اشاره به شهرستان فردیس، گفت: به سبب اینکه این منطقه شهرستان شده در نتیجه باید سازمان‌های خدمات‌رسان فضای متناسب با این امر را ایجاد کرد که برق منطقه‌ای استان البرز، فردیس را به عنوان منطقه فردیس تعریف کرده است و بخش‌های دیگری که با فردیس کار می‌کرده‌اند به عنوان منطقه جنوب کرج تعریف شده است.

اسکندری با بیان انیکه فردیس در حال حاضر به عنوان منطقه مستقل عمل می‌کند، افزود: از 2 ماه قبل استقرار قطعی این منطقه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تغییری در قبض برق اهالی این منطقه ایجاد نمی‌شود، گفت: این امر صرفا از نظر اداره کردن و بهره‌برداری از شبکه تغییراتی ایجاد شده است و از نظر مصرف برق نیز هیچ تفاوتی ایجاد نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار