کد خبر: ۲۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز با بیان اینکه بهار امسال حادثه منجر به فوت در استخرهای استان نداشتیم از فعال شدن اولین مدرسه نجات غریق در بخش آقایان خبر داد.

حسین زارع در گفتگو با مهر اظهار کرد: پیش از این چندین مرکز آموزشی نجات غریق تخصصی در بخش بانوان داشتیم و آموزش های لازم ارائه می شد.

وی افزود: با توجه به نیازی که احساس می شد مرکز ویژه آقایان با حضور «ایلخان نوری» از قهرمانان مطرح کشور در استخر دکتر شریعتی کرج در حال راه اندازی است.

زارع تصریح کرد: همچنین مقدمات راه اندازی مرکزی دیگر در استخر آزادگان نیز مهیا شده است که به زودی فعالیت آموزشی آن هم آغاز می شود.

رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز در ادامه با اشاره به برگزاری هشت دوره آمادگی نجات غریق در شهرستان های استان در سال جاری گفت: توان و مهارت ناجیان غریق استان در این دوره ها ارزیابی و به روز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون دو کلاس نجات غریق درجه ۲ ویژه دانشجویان و عموم برگزار شده است و در ادامه سال برحسب ضرورت دوره های دیگری نیز به انجام خواهد رسید.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در سه ماهه اول امسال حادثه منجر به فوت به دلیل غرق شدگی در استخرهای سطح استان نداشته ایم و تنها مورد فوتی در استخر ماهدشت به دلیل عارضه قلبی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار