کد خبر: ۲۵۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


ملی پوش بوکس البرز گفت: از عدم حضورم در مسابقات قهرمانی جهان ناراحت نیستم و به تصمیم کادر فنی تیم ملی بوکس احترام می گذارم.

سجاد کاظم زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: در هفته های اخیر برخی حواشی پیرامون انتخاب نفر اعزامی در وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی به وجود آمد با این حال معتقدم باید به تصمیم کادرفنی برای معرفی نفرات احترام گذاشت و آن را پذیرفت.

وی افزود: نظر کادرفنی تیم ملی حضور با تجربه ترین ها در مسابقات جهانی و گزینشی المپیک بود و در نهایت هم این اتفاق برای تیم اعزامی افتاد.

کاظم زاده با بیان اینکه آینده متعلق به جوانان است، افزود: من و دیگر بوکسورهای جوان کشورمان فرصت و آینده را پیش روی خود داریم و امیدوارم نگاه مسئولان فدراسیون به نسل جوان جدی تر از گذشته باشد و مجال بیشتری به جوان ها بدهند.

عضو تیم ملی بوکس ایران در ادامه گفت: مسابقات جهانی و اتفاقات پیرامون آن را به فراموشی سپرده ام و از کسی هم دلخوری ای ندارم و با انگیزه تر از قبل برای حضور موفق در مسابقات پیش رو تلاش خواهم کرد.

کاظم زاده با قدردانی از کسانی که در یک ماه گذشته پیگیر کار وی در تیم ملی بودند، گفت: مجموعه مسئولان هیئت بوکس البرز و اداره کل ورزش استان در این خصوص حساسیت لازم را به خرج دادند که از آن ها تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: ۲۱ سال سن دارم و آینده به من تعلق دارد و امیدوارم با تلاش و تمرین بیشتر در المپیک ۲۰۲۰ نماینده کشورمان در این رویداد مهم باشم و در نهایت برای ایران اسلامی بتوام افتخار آفرینی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات جهانی باکو، سجاد کاظم زاده در دو نوبت مقابل امیر قاسمی پور در انتخابی درون اردویی به برتری رسید اما در نهایت کمیته و کادرفنی تیم ملی رای به حضور کشتی گیر گیلانی در مسابقات جهانی داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار