کد خبر: ۲۵۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگيری سارقان سابقه‌دار کيف قاپ در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ سيد حسين سيد حقيقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: در پي دريافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر کيف قاپی در منطقه شاهين ويلا کرج، پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 18 شاهين ويلا قرار گرفت.

وی گفت: به منظور بررسی موضوع و شناسايی سارق و يا سارقان ، اقدامات اوليه در حال پيگيری بود تا اينکه با مراجعه يکی از شهروندان به کلانتری و اظهار شکايت مبنی بر اينکه دقايقی پيش در حال خروج از بانک ، يک دستگاه خودرو پرايد راه عبور وی را مسدود و سرنشين خودرو اقدام به سرقت کيف دستی اش که حاوی 50 ميليون ريال بود، کرده است.

سيد حقيقی افزود: با توجه به اينکه مالباخته موفق به برداشتن شماره پلاک خودرو شده بود ، بلافاصله طی استعلام از شماره پلاک خودرو هويت مالک شناسايی شد.

اين مقام انتظامی، بیان کرد: مالک خودرو که يک زن است ، به سرعت به کلانتری احضار شد و در بازجويی ماموران در ابتدا منکر هر گونه سرقت با خودرو مذکور شد اما در ادامه بازجويی ها اقرار کرد که يکي از سرنشينان خودرو همسر وی است که به همراه همدستش که از سارقان سابقه دار است و به اتهام سرقت تحت تعقيب مراجع قضايی است روز حادثه از خودروی وی برای سرقت استفاده کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ابرازکرد: ماموران با بررسی های بيشتر موفق شدند مخفيگاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضايی متهم و هم دستش را دستگير کردند .

این مسئول گفت: متهمان دستگير شده در بازجويی ماموران به تمامي سرقت های به عنف و کيف قاپی که اخيرا در منطقه شاهين ويلا و اطراف آن اتفاق افتاده بود اقرار کردند .

گفتنی است در بازرسی از مخفيگاه سارقان مبلغ 50 ميليون ريال وجه نقد ، تعدادی کيف دستي، مدارک شناسايی و گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار