کد خبر: ۲۵۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


دهیار فرخ آبادزیبادشت شهرستان فردیس گفت: همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان اول تیرماه و سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جشن میهمانی فرشته‌ها در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشترکودک و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار شد.

وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط و شادابی و تشویق نوجوانان به انجام مبانی دینی است وباید سعی شود نوجوانان و دانش آموزان هر چه بیشتر با فرهنگ اسلامی و ایرانی آشنا شوند.

محمدی گفت: جشن بزرگ روزه اولی ها با هدف ساختن یک خاطره ماندگار برای روزه اولی‌ها همچنین ایجاد شوق و علاقه بیشتر به ادای این فریضه الهی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم روزه اولی‌ها در واقع نزدیک‌تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن می‌گیرند.

مسابقه معرفی کتاب، نقاشی با موضوع ماه رمضان، آموزش در خصوص تاثیر رسانه بر زندگی اجتماعی کودکان از برنامه های اجرا شده در مراسم بود.

در این مراسم به رسم یادبود به تمام شرکت کنندگان تقدیرنامه، یک جلد کتاب و هدیه تقدیم و همگی به عضویت رایگان کتابخانه در آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار