کد خبر: ۲۵۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


فرماندار فردیس با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز قدس گفت: در این موقعیت حساس که استکبارجهانی برای اسلام قدعلم کرده می طلبد تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی برنامه های خود را در این راهپیمایی بزرگ با شکوهتر برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و هفته قوه قضاییه افزود: روز قدس نماد رویایی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیست است.

وی ادامه داد: حمایت از مردم فلسطین و غزه با شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی است.

زمانی گفت: با توجه به اقدامات اخیر دشمنان در منطقه به خصوص کشورهای همسایه سوریه ،یمن و عراق و کشتار مردم بی‌گناه توسط تکفیری‌‌ها و داعشی‌ها چشم مردم دنیا و آزادی‌خوا‌هان جهان به روز قدس و حضور و شرکت مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران دوخته شده است.

وی از مسوولان دستگاهها خواست نسبت به اطلاع رسانی و نصب بنردر سطح شهرستان اقدام کنند.

وی از بازاریان،کسبه های و اصناف ،هیئت های ورزشی خواست حضور گسترده ای در مراسم راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

وی افزود: مسیر راهپیمایی همانند سالهای گذشته از مسجد جامعه المهدی (عج) فلکه چهارم به سمت فلکه اول مصلای امام خمینی(ره)،مسجد امام حسین(ع) در شهرک 17 شهریور ،مسجد النبی در شهرک 110 ،بلوار طالقانی،سه راه حافظیه به سمت مصلای امام خمینی(ره) در فلکه اول،مشکین دشت بانک ملی به سمت گلزار شهدای مشکین دشت به سمت مصلای امام خمینی(ره) فردیس حرکت خواهند کرد.

فرماندار فردیس گفت: رسانه ها نقش ارزنده ای در تهیج افکار عمومی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس برعهده دارند.

زمانی تاکید کرد: با هماهنگی و تعامل بوجود آمده بین ادارات این شهرستان، تمامی تدابیر امنیتی، ترافیکی و استقرار واحد های هلال احمر ، بهداشت و درمان و سایر دستگاه های خدمات رسان در طول مسیر راهپیمایی،اطلاع رسانی مناسب در خصوص ساعت شروع و مسیر های حرکت صورت بگیرد تا مراسم امسال بسیار منسجم و باشکو هتر از سالهای قبل برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس نیز در این نشست گفت: روز قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

علیرضا سعادت پور افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و جهان اسلام و توطئه های دشمنان همه مردم عزیز ایران و مسلمانان جهان به صورت گسترده و پررنگ تر از گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند و بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می نمایند و توطئه استکبار را بار دیگر خنثی می کنند.

وی در ادامه افزود: وجود داعش در برخی کشورها و معطوف کردن فکرها به این مسله تا قدس و اسرائیل نادیده گرفته شود و همچنین طنز تلخ سازمان ملل که اسرائیل را به عنوان رئیس کمیسون حقوق بشر سازمان ملل انتخاب کرده است از مسائلی است که باید در راهپمایی امسال مورد توجه باشد.

وی اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس عکسهای شهدای ترور در هفتم تیرماه و مدافعان حرم در دسترس مردم قرار بگیرد و همچنین در مسیرهای راهپیمایی نصب شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز در این نشست گفت: امام راحل (ره) با اهداف والای جهانی چنین روزی را در تاریخ ثبت کردند.

سرهنگ پاسدار محمد زارعی افزود: طبق نظر امام راحل روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود و باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند.

وی ادامه داد: در روز جهانی قدس باید جامعة مسلمین همه اظهار وجود کرده و به ابرقدرتها و ایادی آنها هشدار دهند.

زارعی گفت:کمیته اطلاع رسانی در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی در راهپیمایی روز قدس انجام بدهند و نفش رسانه ها در فضای مجاز بسیار مهم است.

وی افزود: کمیته هنری اقدام به برپایی نمایشگاهی با محوریت اداره ارشاد فردیس ،فضاسازی و تبلیغات محیطی،نصب آذین بندی و پلاکاردها،تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در بین آحاد مردم،تامین اتوبوس و شهرداریها با پیگیری شورای تبلیغات اسلامی نسبت به مسیر راهپیمایی در روز قدس هماهنگی لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: کمیته امنیتی زیر نظر فرمانداری فردیس شکل می گیرد.

زارعی از همه دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهرستان فردیس خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

در این نشست اعضای کمیته های برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس برای هرچه باشکوه برگزار کردن این راهپیمایی در شهرستان فردیس تصمیم گیری کردند.

در این نشست معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس،بخشدارمرکزی فردیس،روسای اداره تبلیغات اسلامی،هلال احمر،شبکه بهداشت ودرمان،کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار