کد خبر: ۲۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 22 June 2016


مدیر منطقه 9 کرج از نصب 96مخزن مکانیزه زباله در این منطقه خبرداد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شهرداری کرج حسین عطایی گفت: این سطل ها ار استحکام لازم برای جمع آوری زباله برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سطل های زباله در بیشتر مواقع به علت استفاده بیش از حد یا عدم دقت در تخلیه و بارگیری بعد از مدتی مستهلک می شوند، عنوان کرد: استفاده از سطل های زباله مکانیزه که دارای پوشش بدنه مقاوم و قسمت های آسیب ناپذیر با ورق های فلزی می باشد، باعث مقاومت هرچه بیشتر در مقابل ضربات احتمالی و پاکیزگی است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج بیان داشت: امکانات جمع آوری و انتقال زباله و پسماند در سطح منطقه با توجه به حجم زباله های تولیدی در این منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و شهرداری این منطقه کوشیده است در حد توان خود و با همکاری معاونت خدمات شهری مرکز بخشی از نیازهای مجموعه را مرتفع نماید.

وی، میزان تولید روزانه زباله توسط هریک از اهالی منطقه 9 کرج را به طور میانگین بین 600 تا 700 گرم ذکر کرد و گفت: سبدهای معمولی زباله جلوی ساختمان ها در بسیاری از مواقع پاسخگوی نیاز شهروندان نیست همچنین امکان ورود حیوانات موذی و گربه ها به این مخازن وجود دارد و از لحاظ زیست محیطی چندان مناسب به شمار نمی آیند.

این مسئول حجم مخازن جدید زباله را یک هزار و 100 لیتر عنوان کرد.

منطقه 9 کرج منطقه مرکزی کلانشهر کرج محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار