در واکنش به اظهارات فرماندار کرج، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفته است: بحرانی که موجب نگرانی شهروندان کرجی در مورد فضای آموزشی شود، نخواهیم داشت.
کد خبر: ۲۵۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 23 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: چند روز قبل محمدتقی ایرانی فرماندار کرج در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه ما در بسیاری از مناطق ناحیه 4 آموزش و پرورش با کمبود کلاس درس مواجه هستیم و امسال ناگزیر خواهیم بود که از ساختمان های اجار ه ای و حتی کانکس در برخی محلات استفاده کنیم، خواستار تشکیل کمیته بحران در شورای آموزش و پرورش شده و گفته بود: باید کمیته‌ای متشکل از تعدادی از اعضای شورای آموزش و پرورش تشکیل گردد تا با بازدید از شرایط مدارس و فضای آموزشی دانش آموزان، نسبت به حل مشکلات به صورت فوری اقدام نماید و نتیجه پی گیری خود را به شورا اعلام نماید.
در واکنش به این اظهارات، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفته است: بحرانی که موجب نگرانی شهروندان کرجی در مورد فضای آموزشی شود، نخواهیم داشت.
خسرو ساکی در خصوص خبر منتشره از سوی برخی خبرگزاری‌ها (روز دوشنبه، تاریخ 95/03/31) و فرمانداری کرج، در خصوص تشکیل کمیته بحران جهت حل مشکل کمبود فضای آموزشی در کرج در جهت تنویر افکار عمومی، افزود: کمبود فضای آموزشی در کرج یکی از مشکلات قدیمی و غیر قابل انکار این شهرستان است.
وی ادامه داد: در طول سه سال خدمت دولت تدبیر و امید در جهت کاهش این مشکل از محل اعتبارات استانی و ملی دولتی و همچنین کمک های شایان توجه خیرین مدرسه ساز، قریب به هزار کلاس احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
ساکی افزود: به حول و قوه الهی و اهتمام مدیران واحد های آموزشی و اداری آموزش و پرورش تدابیری اتخاذ گردیده که با استفاده از امکانات موجود، فرصت های آموزشی و پرورشی همانند سال های گذشته برای همه دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام فراهم گردد.
وی بیان داشت: برنامه ریزی آموزشی با عنایت به رشد جمعیت دانش آموزی به علت مهاجر پذیر بودن استان و کمبود فضای آموزشی دشوار است اما بحرانی که موجب نگرانی شهروندان شود، درپی نخواهیم داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: لذا جهت بهبود شرایط موجود و ارایه خدمات مطلوب تر از مسئولین دولتی و خیرین نیک اندیش کما کان تقاضای توجه به توسعه بیش از پیش فضاهای آموزشی و پرورشی را داریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
فرمانداران غیر بومی اطلاعی از نیازها و مشکلات و زیرساخت های ما ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار