کد خبر: ۲۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 23 June 2016


کارت شناسایی برای فعالان صنایع دستی در استان البرز صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، براساس دستورالعمل صدور مجوزها از سال جاری مقرر شد نسبت به صدور کارت شناسایی صنایع دستی برای فعالین صنایع دستی در سه گروه انجام شود.

براساس این گزارش، افرادی که شغل دوم آنها تولید محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی است، برای آنان کارت شناسایی صنایع دستی صادر می‌شود.

افرادی که در دستگاه‌ها و مشاغل مختلف فعالیت داشته و بنا به علاقمندی مبادرت به تولید و ساخت محصول در یک رشته صنایع دستی(کددار) می‌کنند و از مهارت و تخصص کافی و لازم در رشته مربوطه برخوردار باشند و به صورت مستمر و مداوم فعالیت ندارند نیز جزء دریافت‌کنندگان کارت شناسایی محسوب می‌شوند.

افرادی که تولیدات آنها بسیار اندک است به صورتی که در مقایسه با حداقل درآمد مصوب از سوی اداره کار نتواند از محل تولید محصول امرار معاش نمایند و کسانی که به عنوان کارگر ماهر و نیمه ماهر در کارگاه‌های تولید صنایع دستی زیر نظر کارفرما فعالیت می‌کنند.

در مرحله اول پس از تشکیل پرونده، بازدید و انجام بررسی‌های لازم تعداد 24 فقره کارت شناسایی در رشته‌های معرق چوب- منبت چوب، قلم‌زنی، تولیدات چرمی دست‌دوز، بافتنی سنتی و غیره در استان البرز صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار