کد خبر: ۲۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 23 June 2016


معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هم اکنون برای 18 استان کشور دوره‌های آموزش مدیریت بحران به مرکزیت سه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی اکبرپور ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز اظهار داشت: ارائه آموزش‌های مدیریت بحران می‌تواند در پیشگیری از حوادث طبیعی موثر باشد.

وی تأکید کرد: این آموزش‌ها هم‌اکنون برای 18 استان کشور به مرکزیت و میزبانی سه استان و به مدت چهار روز برگزار می‌شود که گامی مهم در جهت پیشگیری از حوادث طبیعی محسوب می‌شود.

اکبرپور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهمترین اقداماتی که از سوی این معاونت انجام شده است تأکید بر حفظ مراتع و جنگل‌ها است.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: در این راستا 14 بالگرد در مناطق مختلف کشور به منظور حفظ مراتع و جنگل‌ها استقرار یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آتش‌سوزی در جنگل‌ها را یکی از مهمترین معضلات عنوان کرد و بیان داشت: ارائه آموزش‌های مدیریت بحران با هدف کاهش خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی است.

اکبرپور اظهار کرد: البته برگزاری دوره‌های مدیریت بحران فرمانداری‌ها اجباری است و باید این مهم را با هدف ارتقاء سطح اطلاعات برگزار کنند.

وی ادامه داد: در ادامه سخنان خود به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران برای 18 استان کشور اشاره کرد و افزود: تبریز، همدان و مازنداران استان‌هایی هستند که در آنها این کارگاه‌ها برگزار شده و استان‌های دیگر نیز میهمان در این استان‌ها خواهند شد.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این کارگاه‌ها بتوانیم اقدامات و گام‌های اساسی را به منظور کاهش حوادث در زمان‌های بحران برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار