کد خبر: ۲۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 23 June 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حکومت بحرین باید عواقب ظلم و ستمی که به ملت خود می‌کند را بپذیرد.

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت مظلوم و ستم‌ کشیده بحرین سال‌هاست که برای احقاق حقوق مسلم خود و دست‌یابی به حداقل آزادی‌های مشروع در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه حکومت این کشور از پذیرش کوچک‌ترین خواسته ملت خود سرباز می‌زدند و سال‌ها است که در حق آنها ظلم و ستم فراوانی را روا داشته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع سرکوب اعتراضات و انتقادات مردمی و سرکوب خواسته‌های به حق یک جامعه، در دوره‌ای که به عصر ارتباطات و تکنولوژی مشهور شده است،‌ نمی‌تواند خواسته‌های ناحق حکومت‌های ظالم و سرسپرده را تامین کند.

کولیوند گفت: امروز مردم جهان و افکار عمومی به خوبی شاهد رفتار حکومت بحرین هستند و می‌بینند که این حکومت چگونه کوچک‌ترین اعتراض و انتقاد مردم کشور خود را نمی‌پذیرد و با زندان و حبس و شلاق و شکنجه، می‌خواهد اعتراضات مردمی را سرکوب کند.

وی بیان داشت: این حکومت برای برآورده کردن خواسته غربی‌ها، به تازگی دست به اقدامی غیرقانونی و ضد انسانی و برخلاف موازین حقوق بشر زده و یکی از اتباع این کشور را به جرم مطرح کردن خواسته مردم بحرین، سلب تابعیت کرده است.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: متاسفانه این اقدام در سکوت عجیب و غریب مدعیان دفاع از حقوق بشر و سازمان‌ها و نهادهای جهانی و بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد انجام شده و هیچ یک از کشورهای غربی حتی حاضر به اعتراض کردن هم نشدند.

کولیوند ادامه داد: البته جهان اسلام و به طور کلی افکار عمومی جهان هوشیار هستند و تمام رفتارها و تحرکات را رصد می‌کنند و می‌دانند که علت چنین ظلم فاحشی چیست و چه کسانی به سران حکومت بحرین اجازه سرکوب گسترده اعتراضات مردمی را داده‌اند.

وی تاکید کرد:‌ بنابراین حکومت بحرین باید عواقب رفتارهای ضد انسانی و برخلاف حقوق بشر و ظلم و ستمی که در حق مردم کشور خود مرتکب می‌شود را بپذیرد و هرگز نمی‌تواند شانه از زیر بار مسؤولیت چنین رفتارهایی خالی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار